كاملترين ارزيابي ليست سئو سايت 2020

مراحل كامل سئو و بهينه سازي سايت

كاملترين ارزيابي ليست سئو سايت 2020

كاملترين ارزيابي ليست سئو سايت 2020

اول بريم به بررسي سئو وب سايت شالوده جاييكه مي بايست ياد بگيريم چطور از ابزارهاي جايگاه بندي موتورهاي كاوش به كارگيري كنيم .

 پيكربندي كنسول كاوش گوگل ( Setup The Google Search Console )

https://ismaeilsahab.ir/seo-checklist/

 چك ليست سئو 2020

قدرتمندترين ابزار بدون‌پول سئوي سايت , كنسول سرچ گوگل هست .

شما در وب سايت خويش محتوا , توليدات يا اين كه سرويس ها تخصصي و محلي ارائه ميكنيد . و قصد داريد آنان را در معرض روءيت كرد همگان قرار دهيد تا بتوانيد به فروش و سود بيشتري برسيد . شما با ثبت محتوا و محصولات‌تان در گوگل مي توانيد آن‌ها‌را جهاني فرمائيد و به اشخاص متعددي كه هر روز از وب به كار گيري مي‌نمايند , نمايش دهيد .

 

براي همين ماه‌ها برروي سئوي وب‌سايت خودكار ميكنيد , تا در نتيجه ها جستجوي گوگل چشم گرديد . گونه هاي و اقسام تكنيك‌هاي سئوي وب سايت و ارتقا مشاهده را به عمل مي بريد : راهكار محتوا مي‌چينيد , تا پاي جان سرگرم ساخت محتوا ميشويد و هر آنچه كه از لينك‌سازي ميدانيد را استعمال ميكنيد . اما كماكان به سود دلخواه خويش نمي‌رسيد!

كنسول سرچ گوگل

 

دقيقن همينجاست كه google webmaster tools به ياري شما خواهد آمد! گوگل وبمستر تولز ( يا اين كه خوبتر است آن را با اسم جديدش كنسول جستجوي گوگل - Google Search Console صدا كنيم ) ابزاري است كه به شما ياري ميكند بر سعي تارنما خويش در نتيجه ها جستجوي گوگل آناليز فرمائيد و از مشكلات احتمالي سايت‌تان با گوگل باخبر گرديد .

 

اين ابزار پباده سازي شده تا به شما امداد كنه كه بتونيد سود سعي سايتتون رو در موتور كاوش گوگل دنبال و ملاحظه كنيد . گوگل سرچ كنسول دربردارنده يك گروه بي نقص از خصوصيت هاي اثر گذار است مشابه به :

 

كدام كيوردها براي شما ازدحام مي‌آورند .

قراردادن نقشه وبسايت براي موتور كاوش گوگل

حل كردن خطاهاي وب سايت

اخذ پيام از گروه گوگل سرچ كنسول

و بيشتر

 

در شرايطي‌كه شما براي بهينه سازي وب سايت بدون شوخي ميباشيد , پس براي اولي گام پيكربندي سرچ كنسول گوگل رو انجام بديد .

2-  نصب ابزار وبمستر Bing مايكروسافت

 https://ismaeilsahab.ir/google-page-layout/

آيا Bing نيز به به عبارتي ميزان Google دوستداشتني است؟ مسلما خير . البته خدمت bing يكي‌از كنسول هاي اينترنت مستر مورد استعمال در دنياست .

 

از زمانيكه كمپاني مايكروسافت موتور جستجوي خويش را با اسم Bing معرفي كرد دقت بخش اعظمي از وبمسترها و فعالان مورد بهينه سازي وب سايت و باصرفه سازي را به خويش جلب نموده است . موتور جستجوي Bing پس از گوگل در جايگاه دوم ايستاده و توقع مي‌رود در ساليان پيش رو سهم بيشتري از يوزرها اينترنتي را به خويش جلب نمايد .

 

همينطور پس از مقطع ها نخستين دفعه است كه يك حريف نسبتا كار كشته براي گوگل پيدا شده كه ميتوان تا حدي به آن اميدوار بود . با اين كه گوگل نقش و اهميت بالايي در وب و تبليغات دارااست احتمال دارد وجود يك حريف بدون شوخي بتواند موجب خدمت دهي خوب تر و سعي بيشتر براي مراقبت يوزرها شود . در رويارويي في مابين موتورهاي جستجوي بينگ و گوگل يوزرها اينترنتي چيره خواهند بود .

سرچ كنسول Bing مايكروسافت براي مدير بهينه سازي سايت و باصرفه سازي صفحه هاي اينترنت

 

موتور جستجوي Bing در ماه آوريل 2012 , 15 . 4 درصد از بازار را در دست داشت كه اكنون به 16 . 9 درصد ارتقاء يافته است و كماكان فرايند رو به بالا خويش را دارد .

3-  تهيه و تنظيم گوگل آناليتيكس

 

گوگل آناليتيكس شايسته ترين ابزار براي ديدن اين كه مردمان چطور و از چه كانال هايي وارد وب سايت مي گردند ميباشد .

 

گوگل آناليتيكس , يك خدمت بدون‌پول جزء‌جزء‌كردن و چك ازدحام سايت است كه كمپاني گوگل از سال 2005 در اختيار يوزرها قرار داده است . امروزه گوگل آناليتيكس ابزار مهمي براي كشف , تعبيروتفسير و رابطه دربين الگوهاي معنادار در ازدحام وبسايت ها هست , كه به صورت گسترده به وسيله يوزرها به كارگيري مي شود . خدمت گوگل آناليتيكس به مديران تارنما ها امداد مي نمايد تا پروسه گردآوري و آناليز داده هاي سايت خويش را به شكلي ظريف و بدون نقص انجام دهند .

 

در اينجا منابعي جهت نصب و راه‌اندازي گوگل آناليتيكس خواهيد يافت

اعمال پيكربندي سئو سايت فني مثل robots . txt and sitemaps لازم است .

گوگل آناليتيكس

 

مفيدترين خصوصيت هاي گوگل آناليتيكس عبارتنداز :

 

ميزان مشاهده از سايت شما چه‌طور بوده است .

از در ميان بازديدكنندگان يكسري درصد يوزرها تازه بوده اند و يك سري درصد قبلاً به تارنما شما رمز زده اند .

بيشترين و كمترين بازديدها مرتبط با كدام صفحه هاي بوده است .

ميانگين وقتي يوزرها , وقتي كه از تارنما شما به كار گيري مي نمايند چقدر است .

بررسي ليست جستجوي دكمه واژه و كلمه ها

 

تحقيق واژه و كلمه اساسي , شالوده سئوي سايت ميباشد اما از آن مهمتر يافتن خط مش درست براي گردآوري اين كلمه ها حياتي است و درين ليست محاسبه به شما نشان مي دهم كه چه‌طور پر سرعت عبارات اصلي را كه مشتريان شما كاوش مي نمايند پيدا نماييد .

 

نسبتاً ميتوان اذعان كرد او‌لين و مهمترين گام براي سئو سايت , تحقيق جامع عبارات اصلي است . متاسفانه مشكلي كه در سايت‌هاي اهل ايران داريم اين است كه به صورت ظريف و معلوم راجع به كلمه ها داراي اهميت تحقيق نمي‌‌كنيم و تنها روي تعدادي واژه حياتي كه شم مي‌كنيم دوچندان جست و جو ميگردند و مطلوب ميباشند مي خواهيم جزء نتيجه ها برتر موتور هاي جست و جو ( گوگل ) باشيم و اصلاً نميدانيم كه در حوزه‌ي كاري ما چه عبارات با اهميت مي باشند كه سرچ عالي و به طور كامل مرتبطي به كسب و فعاليت ما دارا هستند .

 دكمه واژه و كلمه هاي بلند را با ( توصيه Google ( كشف فرمائيد

 

قطعاً تابه‌حال با پيشنهادات گوگل ( google suggest ) در طول جست‌وجو مواجه شده‌ايد . اين پيشنهادات بر طبق نهايي محاسبات گوگل در زمينه ي جست‌وجو هاي يوزرها در روز ها و چه بسا ساعت‌ها اخير است . بدين ترتيب به كار گيري از لغات پيشنهادي گوگل قادر است شايسته ترين كلمه‌هاي داراي اهميت براي مطالب تارنما شما باشد . عبارت‌هاي موردنظر خويش را تايپ كرده و پيشنهادات گوگل را به ليست خويش طولاني تر نمائيد . مي توانيد بعداز واژه و كلمه مدنظر خويش فقط يك صحبت از حروف ( در جست‌وجو پارسي و يا اين كه انگليسي ) را هم بزنيد . دراين‌صورت پيشنهادهاي بيشتري بوسيله گوگل را منحصر به فرد به آغاز با آن صحبت اخذ ميكنيد .

 

اين بدان مفهوم است كه آنان كلمه ها اساسي خير براي باصرفه سازي سئو شما مي باشند .

 

نكته حائض اهميت : از Keywordtool . io ديدن نماييد . اين ابزار عبارات با اهميت Google Suggest را ذخيره مي نمايد , كه سبب ساز مي شود اين مراحل مقياس گذاري دوچندان بي آلايش خيس شود .

يافتن كيوردهاي انگيزه در گوگل براي سئو سايت

جستجوي كيوردهاي انگيزه در گوگل

به كارگيري از ابزار Keywordtool . io

به كارگيري از وبسايت Keywordtool . io

اتو كامپليت در جستجوي گوگل

2-  عبارات اساسي توانمند را در Google Keyword Planner پيدا فرمائيد

 

ابزار گوگل كيورد پلنر ( google keyword planner ) يكي شايسته ترين ابزار گوگل است كه از آن مي‌توان براي كشف كردن كلمه ها حياتي براي بهينه سازي وب سايت و سئو سايت و تبليغات در گوگل ادوردز بهره برد .

 

شايد شما هم نظير اكثري از مشتاقان سئو وب سايت نام‌ اكثري از ابزارهاي بدون‌پول يا اين كه مبلغي مرتبط با تعيين لغت ها حساس را شنيده و در رابطه آنان فضولي به خرج داده‌ايد . ابزارهايي مثل keyword planner و keyword finder به گوش بخش اعظمي از ما آشناست . از اين در ميان ابزار keyword planner اكنون جزو برنامه گوگل ادز است . ابزار كيورد پلنر كه سابقا keyword tools اسم داشت اكنون تحت عنوان يك خدمت گوگل مهم ترين ابزار براي بررسي لغات حساس و پي بردن ميزان جستجوي آنان در تحقيق لغات با اهميت به شمار مي رود . هرچند كه ابزار keyword planner در اصل براي فهم آمار تبليغات كليكي گوگل پباده سازي شده با اين وجود يكي‌از آشناترين ابزارها براي سئوكاران به حساب مي آيد .

ابزار Google Keyword Planner چيست؟

ابزار گوگل كيورد پلنر

3-  به دولت ها آنلاين اعتنا نماييد

 

انجمن ها و فروم هاي آنلاين نظير Reddit و Quora , مكان هاي خوب براي يافتن كلمه ها حساس مورد به كارگيري مردمان در پرسش و جواب ها مي باشند .

4-  سوييچ كلمه و واژه هاي با رقابت كم با KWFinder معين فرمائيد

 

به هر كلمه اي كه در موتورجستجوي گوگل سرچ مي گردد و استفاده كننده يك‌سري حاصل بر پايه ي آن بازديد مي كند واژه ي حياتي يا اين كه keyword ناميده مي شود . ما بعنوان كساني كه مالك يك كسب و عمل اينترنتي و يا اين كه مديريت يك سايت هستيم قبلي از آنكه بخواهيم زحمتي بر روي سئو بكشيم مي بايست بدانيم با چه واژه و كلمه ي اساسي قرار است بخشي از نتيجه ها برتر گوگل ظواهر شويم .

 

اين ابزار ميزان سرچ , ترند بودن كليدواژه , ميزان رنج كلمه و واژه ( Keyword Difficulty ) و . . را بيان مي كند سفارش مي‌كنم حتما از اين ابزار براي تحقيق لغت ها مهم استعمال نماييد .

 https://ismaeilsahab.ir/google-possum/

در حالتي‌كه در وب سايت Kwfinder حساب بسازيد ميتوانيد در هر روز ۵ كلمه‌ي اساسي سرچ نماييد و يه شما اعداد جالبي مي دهد كه در بين ۰ تا ۱۰۰ رنج كلمه و واژه را به ما ميگويد و اين كه حدوداً در يك ماه مثلاً فوريه چه اندازه سرچ شده‌است و يكسري اعداد و ارقام ديگر راجع يه رقيبانتان كه قادر است فراوان به شما ياري دهد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.