توضيحاتي راجب صفحات دروازه سايت

مراحل كامل سئو و بهينه سازي سايت

توضيحاتي راجب صفحات دروازه سايت

مراد از صفحه ها دروازه چيست؟

 

صفحات دروازه , صفحاتي مي‌باشند كه براي عبارت‌هاي واژه مهم خاص بهينه‌ (بيس هاي سئو سايت) شده‌اند و تنها براي اينكه اين صفحه ها بتوانند در نتايج جستجوي گوگل نمايش داده شوند وجود دارا هستند .

رايج‌ترين به كار گيري از صفحات دروازه زماني است كه وب‌سايت همت مي كند رتبه مناسبي براي نام شهر به دست آورد و براي اين منظور , وبمسترها كلمه ها حياتي مختلفي با نام آن شهر در كاغذ وب تعريف مي‌نمايند .

 https://ismaeilsahab.ir/doorway-pages/

اقدامات گوگل براي برخورد با صفحات دروازه

 doorway_pages

گوگل صفحات دروازه را به‌عنوان ( سايت‌ها يا صفحه ها ايجادشده براي به دست آوردن سكو بالا براي جستجوهاي خاص ( تعريف مي نمايد . گوگل اقدامات زيادي براي اينكه وب مستران ادراك كنند كه از صفحات دروازه به كار گيري نكنند و اطمينان نتيجه ها كنند كه آن ها در نتيجه ها خود به رتبه‌بندي نيكي دست پيدا نمي‌كنند , انجام داده است .

 

گوگل ( تعديل رتبه‌بندي ( را براي سايت‌ها / صفحات دروازه اظهار كرد .

گوگل اشكال صفحه ها دروازه را در صفحه هاي راهنماي خود تعريف كرد .

گوگل عبارت ( اجتناب استفاده از صفحات دروازه ( را به‌عنوان دستورالعمل رسمي گوگل وبمستر ارائه اعطا كرد .

 

گوگل راهنماي‌هايي بيشتر را با سؤالاتي كه وب مستران بايد از خودشان بپرسند كه آيا صفحه هاي آن‌ها صفحه هاي دروازه هستند ارائه مي‌دهد :

 

آيا صفحه ها تعيين‌شده براي رتبه‌بندي داراي محتواي خاص مي‌باشند , درحالي‌كه در ادامه دريافت كاربران با كلمه ها كليدي كلي‌تر هستند؟

آيا صفحات آيتم‌هاي اثر گذار مانند ( مكان , محصولات و غيره ) را كه قبلاً در وب سايت وجود داشته را به‌منظور راه‌بندان بيشتر در صفحه ها متعدد تكرار مينمايند .

آيا اين صفحه هاي صرفاً براي به دست آوردن ترافيك طراحي‌شده‌اند و ارسال كاربران به وب سايت فارغ از ساخت بها منحصر به فرد در محتوا انجام‌شده است .

آيا اين صفحه ها به‌عنوان ( جزيره ( وجود دارند؟ آيا اين صفحه هاي از بخش‌هاي ديگر سايت متعدد هستند؟ آيا لينك و پيوند بدين صفحات از صفحات ديگر وب سايت فقط براي گمراهي موتورهاي جستجو ايجادشده است؟

 https://ismaeilsahab.ir/google-zebra/

علتي كه گوگل اين رتبه‌بندي براي صفحات و دامنه‌ها را دوست ندارد اين است كه كاربران اين صفحه هاي را نمي‌پسندند . در صورتيكه كسي عبارت ( غذا در تهران ( را جستجو كند آنها به دنبال مكاني در ( تهران ( براي خريد ( شام ( هستند .

فقط به‌اين‌علت كه مي‌توانيد محصولتان را به يك شهر ارسال فرماييد به اين معنا نيست كه شما بايد براي آن شهر رتبه‌بندي نمائيد . اين بسياري از كسب‌وكارهايي را كه توليدها خود را در سراسر كشور عرضه ميكنند , نااميد مي نمايد .

 

 

فقط بدين ادله كه شما ميتوانيد محصولاتتان را به شهر مورد هدفتان حمل كنيد , بدين معنا نيست كه شما مي‌توانيد در لغات مرتبط با آن شهر جايگاه كسب فرماييد

 

اكثري از كسب‌وكارها براي رتبه‌بندي در لغت ها اصلي مربوط به جستجوهاي محلي خطا مينمايند . زيرا كسب‌وكارها مكان فيزيكي در هر شهر ندارند . پس چگونه ميتوانند به گوگل بگويند كه به نتايج جستجو درين شهرها داراي ربط هستند؟

درنهايت صداقت , شما نمي‌توانيد براي هر شهر رتبه‌بندي يكساني را به دست آوريد زيرا خدماتتان براي تمامي اين شهرها به يك اندازه اثر گذار نيست .

ساخت صفحات دروازه‌اي كه صرفا بانام شهر تغيير‌و تحول مي نمايد نيز مؤثر نخواهد بود ; درواقع اين دستور به رتبه‌بندي گوگل شما جراحت خواهد رساند .

 

فرآيند با اهميت كه براي به دست آوردن مرتبه براي شهرهاي مختلف مي بايست مدنظر قرار دهيد

 

همانطوركه اين دستورالعمل بيان مي‌كند , ايجاد صفحه ها دروازه به شما كمك نخواهد كرد بلكه به شما نيز آسيب مي رساند . پس چه‌كاري بايد انجام دهيد؟

 https://ismaeilsahab.ir/google-possum/

فهم فرماييد كه نمي‌توانيد در همگي شهرها به‌طور يكسان رتبه‌بندي كسب نمائيد , از اين داستان شكايت نكنيد , بر آن غلبه نمائيد .

يك فرآورده يا خدمتي اعجاب‌آميز داشته باشيد كه مردم به طريق جغرافيايي خود اهميتي ندهند صرفا آن فرآورده را بخواهند . اپل صفحاتي مانند ( chicago ipads ( ندارد چون آنها نيازي به‌اين برگه ندارند , مردم در هرجايي كه زندگي كنند يك ipad مي‌خواهند .

با يك شهر آغاز نمائيد .

تلاش‌هاي خود را بر روي شهري موءثر كه محصولاتتان را مي‌خرند يا استعمال مي نمايند متمركز كنيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.